Servisujeme
- Servisujeme kávovary pákové, poloautomaty a plnoautomaty, profesionálne pákové kávovary.
- Opravy profesionálnych mlynčekov na kávu.
- Opravy výrobníkov ľadu zn. Barline, Brema, ostatné zn. podľa dohody
- Opravy profesionálnych umývačiek riadu
- Ostatné gastronomické zariadenie po dohode
- Záručný a pozáručný servis vstavaných kávovarov TEKA
Základná pravidelná údržba – vykonávaná mesačne
- Vyčistenie, nastavenie mlynčeka a dávkovača
- Vyčistenie centrálnej jednotky
- Odstránenie vodného kameňa a kávových usadenín
Rozšírená údržba, nad rámec základnej pravidelnej údržby (v zmysle objednávok objednávateľa)
- Vyčistenie filtra turbínky poistného ventilu + nastavenie
- Vyčistenie kotla, prípadne mosadze kotla
- Podľa potreby ďalšie práce súvisiace s prevádzkou a údržbou kávovarov (vyčistenie sosáka kotla, ventilov, piestikov, hadičiek, trubiek, oprava čerpadla, oprava motorreduktora, opravy elektronických častí kávovaru…)
- Opravy, rozšírená údržba a použité náhradné diely sú účtované nad rámec základnej údržby a sú určené podľa platného cenníka, prípadne dohodou (použitie opravenej súčiastky alebo novej) Záruka na práce a náhradné diely je od 3-och do 12 mesiacov.
Záručné podmienky
- Záručna doba je poskytovaná v dĺžke 24 mesiacov na stroje používané v domácnosti a 12 mesiacov na storje použivané komerčne, od dátumu predaja.
- Pri uplatnení záruky je dôležité predložiť oprávnenej servisnej organizácií predávajúceho spolu so Záručným listom aj kópiu predajného dokladu konečnému zákazníkovi.
- Záruka sa nevsťahuje na.
- Škody a poruchy vzniknuté násilným alebo neodborným zásahom do prístroja nepovolanou osobou. Je možné robiť iba úkony popísané v návode na použitie.
- Škody vzniknuté nešetrným zaobchádzaním – ulomené časti plastových dielov, poškodený nastavovač hrubosti mletia, ulomenie rukoväte centrálnej jednotky a iných častí.
- Nesprávne zaobchádzanie s prístrojom – naliatie tekutiny do priestorov mlecích kameňov (zásobník na zrnkovú prípadne mletú kávu) alebo na ovládací panel, použitie sýtenej alebo minerálnej vody a pod.
- Škody spôsobené neznalosťou obsluhy prístroja – zavzdušnenie vyhr. nádrže a jej následného prehriatia, nedokončený čistiaci cyklus, vyťahovaním jednotlivých častí zo stroja za jeho chodu.
- Poškodenie centrálnej jednotky vzniknuté hrubým zaobchádzaním alebo zanedbaním jej čistenia a nevysypaním odpadu.
- Škody vzniknuté ponechaním prístroja v prostredí chladnejšom ako 0°C.
- Použitím nesprávnych surovín – nasypaním instantných zmesí do priestoru mlecích kameňov (zásobník na zrnkovú kávu) alebo do priestorov na mletú kávu.
- Poškodenie alebo zničenie prístroja haváriou, živelnou pohromou, nedbalou či nesprávnou údržbou alebo nesprávnym pripojením na elektrickú sieť.
- Výmenu súčiastok podliehajúcich prirodzenému opotrebovaniu ako napr. kameňov mlynčeka, gumových tesnení a pod.
- Poškodený mlynček v dôsledku vniknutia cudzieho telesa do priestoru mlecích kameňov – vytrhnutie mlecieho kameňa z unášača, poškodenie prevodovky mlynčeka a samotné otupenie mlecích kameňov.
- Odstránenie porúch vzniknutých použitím žetónov alebo nesprávneho spotrebného materiálu.
- Poruchy spôsobené usadzovaním vodného kameňa v prístroji a neodborným odstraňovaním týchto usadenín.
- Závady vzniknuté pri odstraňovaní vodného kameňa nesprávnym postupom alebo nevhodným dekalcifikačným prostriedkom – poleptané plastové časti prístroja (centrálnej jednotky), poškodenie vyhrievacej nádrže, tesnení…
- Škody vzniknuté neodstraňovaním vodného kameňa – zlé dávkovanie množstva vody, upchatie vyhr. nádrže, netesnosť výstupných ventilov z vyhrievacej nádrže, na poškodené tesnenia…
- Závady vzniknuté dôsledkom podceňovania unikania vody v prístroji – poškodená doska elektroniky a pod.
- Používaním kávovaru na iný účel ako je jeho hlavné poslanie (viď. návod na obsluhu).
- Záručná doba sa vždy predlžuje o dobu, počas ktorej bol kávovar v záručnej oprave.
- V rámci záručnej opravy je zákazníkovi na požiadanie uhrádzaný preukázateľný výdavok spojený so zaslaním kávovaru v originálnom balení na adresu servisu, prípadne dodávateľa, pričom spôsob dodania musí byť vopred dohodnutý.
- V prípade vyžiadania opravy v sídle zákazníka je tento povinný uhradiť cestovné náklady servisného technika.
- Ak sa nepreukáže reklamovaná závada, môžu byť zákazníkovi účtované náklady spojené so servisným zásahom.
- Oprávnená servisná organizácia predávajúceho je povinná reklamáciu tovaru zo strany zákazníka vybaviť najneskôr do 30 dní do prevzatia tovaru k reklamácii.
